Vad har du gjort?!

Tänk så ofta man undrar var man egentligen är på väg här i livet.
Vad ska man bli när man blir stor?
Och vad har jag egentligen gjort hittills under alla mina år? Men när man sedan verkligen tänker efter så kan man hitta så många bortglömda "pärlor" i ens förflutna. Sånt som man är stolt över att man faktiskt gjort och sånt man kommer minnas för alltid. Jag har ju faktiskt inte bara suttit på arslet hela livet! :)


Jag "bröt mig loss" och åkte på guideskola till Mallorca, ENSAM, i 2 månader...


Jag har besökt Egypten och varit inne i en av pyramiderna...


Jag har bott och arbetat på västkusten. Paradiset...
En av de bästa somrarna i livet.


Jag har jobbat 2 härliga säsonger i Stöten. Vilka minnen!




Jag har bott och slitit som ett djur i hettan under en galen sommar i Turkiet...


Jag har köpt en liten liten valp som ger så mycket lycka!




Jag har flyttat till en ny hemstad.
Flyttat inom den nya hemstaden och mött vänner för livet?! :)


  



Jag har besökt 2 "monsterkonserter" som ligger på en trygg plats i hjärtat...


Jag har gjort både kortare och längre resor...


Jag har bytt arbete många gånger och arbetat i väldigt olika klimat.

Självklart finns det många "mindre" och mer privata händelser som också betytt mycket i livet, men de håller jag för mig själv. :)

 Vad jag vill säga är att man ska tänka tillbaks och inse att man har gjort många betydelsefulla saker i sitt liv!  


Kommentarer
Postat av: malin

ENSAM i 2 månader var du väl inte du hade ju mig! =) men helt sant ibland måste man ju tänka efter på allt man gjort.

2010-03-17 @ 13:13:02
Postat av: Micka

Det är nog bra att se tillbaka på vad man har gjort så man vet hur långt man har kommit. Kram

2010-03-17 @ 20:59:07
Postat av: Micka

Men vad Tipi var och är söt!!!

2010-03-17 @ 21:00:46
Postat av: Sofia

Fint!

2010-03-17 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0