Uppe med tuppen!

Det är bara 4 dagar kvar till startskottet går för Vasaloppet!
Min sambo äter pasta för fulla muggar och har börjat kliva upp tidigt och lägga sig i tid för att få in rätta dygnsrytmen eftersom han behöver åka till starten redan vid 4 på morgonen på söndag. Detta betyder att även jag kliver upp tidigare än vanligt. Ganska skönt faktiskt att komma upp i tid! Dagen blir längre och man hinner njuta extra länge av morgontimmarna. Mmm! :) Solen skiner ute idag och jag funderar på att ta skridskorna och Tipi med mig och åka en tur på isen.


För någon vecka sedan...

Ikväll ska jag åka hem till systern och fira henne. Hon fyllde ju år för ett tag sedan och jag har ännu inte haft möjlighet att åka dit. Skandal! Men ikväll kommer jag och Tipi och hälsar på med presenter som vi hoppas hon kommer gilla! :) Om man har en sån fin syster som jag så vill man ju helst ge henne allt i hela världen! :)


På semester i Stockholm sommaren-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0