Oh no, it´s Friday...

Att vakna upp en fredagmorgon med en liten liten irriterande känsla i bröstet känns tungt. Ja, det är jobbhelg. Det tar alltid emot lite att gå och jobba när man vet att så många andra har lediga dagar framför sig. Samtidigt är man ivrig att få sin helg överstökad så man kan se fram emot nästa som är LEDIG! Förhoppningsvis blir det några lugnare helger att se fram emot nu. Lugna helger har varit en bristvara på jobbet senaste månaderna. Puh!

Det är viktigt att ha saker att se fram emot, tycker jag. Att ha en liten resa eller något annat som man kan längta till och räkna ned dagarna mot. Just nu ser jag fram emot Stöten! Ska bli så grymt kul att åka bort med alla er roliga människor och träffa gamla kollegor där uppe! Men innan dess hinner jag och tjejerna förhoppningsvis med en liten tjejresa upp till stugan före påsk?! Hoppas hoppas! :)

Sommaren kommer smygande och det är dags att göra upp planer för semestern. Jag har verkligen ingen aning om vad vi vill göra! Vi har i alla fall fått ett erbjudande som låter väldigt intressant! :) Dock har en utlandsresa inte legat med i vår planering, men vi får väl se hur vi kan ordna det. Man vill ju kanske gärna ta en tur under mörka hösten igen, och tyvärr är man inte gjord av pengar... :(


Förra sommaren besökte vi västkusten

I helgen är vi kattvakter till Mickans missar.
Dags att fara dig och se om de lilla liven är hungriga! :)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: malin

kanske planera in en date snart elle rvad sägs?

2010-03-19 @ 11:59:47
Postat av: Aijs

Tack vännen! Det ska bli sååå skönt :-) Absolut, vi spikar nåt när jag kommer hem. Kram

2010-03-19 @ 20:51:18
URL: http://aijslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0