Jogging

Jag har suttit i bunkern hela dagen. På jobbet alltså... :) Så här när jag kom ut därifrån för ett par timmar sedan visade det sig att väderguden bjöd på stråååålande och massor med plusgrader! Hurra! :) Kollegan hade tjatat med mig på spinning, men när hon sen bangade fick jag ju lov att göra nåt annat.
Det fick bli en joggingtur.


Träningskläder på, men skeptisk...

Jodå. Visst blev det en joggingtur. Dock tänker jag inte avslöja hur lång.
Då blir ni bara så imponerade... ;)
Tipi och jag är inget bra team i joggingspåret.
När jag fått upp farten stannar hon och när hon får eld i baken får jag andnöd...


Liiite nöjd! :)

NU är det lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Serena

förlåt gumman att jag bangade. Men du verkade så opepp och när jag väl kom hem fick jag sån huvudvärk och mådde piss. Puss på dig!

2010-03-20 @ 22:12:11
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: mia

jag tycker du borde uppdatera din blogg minst en gång i timmen när jag jobbar så jag har nåt att läsa! :)

2010-03-21 @ 13:51:22
Postat av: mi

fan va duktig du är syrran!! fortsätter du såhär vinner vi vårruset! tjoho!!!!

Du förresten.. kan du inte lägga ut bilden på håret här? så jag får se... eller så tar vi det helt enkelt på fredag kom jag på...:) silly me...!

Puss älskling!

2010-03-22 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0