Hemligheter bakom disken...

Jag önskar verkligen jag kunde dela med mig av allt man får uppleva och se när man arbetar bakom en receptionsdisk på ett hotell! Tänk om jag bara kunde spotta ur mig allt galet som mina gäster ibland gör. Haha!
Jag önskar. Men jag kan ju inte. Sorry!

Idag åkte jag hem från jobbet med ett litet leende på läpparna.
Vilken bra jobbdag det har varit!
Trots fullt hotell, massor med utcheck och fakturor till förbannelse har humöret varit på topp. Det gillar jag! Tack alla inblandade! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dessa hemlisar som florerade när jag var på "rätt sida" (tolkningsfråga kanske?) om repandisken! MEN, förhoppningsvis är jag på din sida om disken i sommar, om serena tillåter :D



KRAM!!

2010-03-24 @ 21:07:50
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Det hoppas jag verkligen gumman! :) Hade varit så kul! Kram

2010-03-24 @ 22:07:51
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0