Framtiden är kul!

Alla vill ju träna och vara i bra form, helst nu när våren och sommaren börjar närma sig. Andra år har jag startat i ett stenhårt tempo med träning och strängt passat på mig själv vad jag får äta och inte. Det som då har hänt efter några veckor är att jag totalt tappat motivationen och orken. Det blir liksom inget roligt när man ska känna press att man måste träna varje dag. Så i år har jag lagt upp en liten annan taktik. Jag tänker mjukstarta! Låter det inte underbart?!
Jag tror att jag på så sätt kan hitta tillbaks till det "roliga" i att träna.
Det återstår att se om det fungerar...

Igår tog jag mig i alla fall till gymmet för ett härligt spinningpass!
Det var länge sedan jag tog i så mycket som jag gjorde igår. Det brände i benen och svetten rann! (Jo, jag svettades faktiskt, även om ni inte tror det!) Ännu mer energi fick jag när Gigi´s "L´amour toujours" pumpade ur högtalarna. Jag fick faktiskt lov att sjunga med också... Hehe. Älsklingen var också med på passet. Det var lätt att få med honom nu när han är anmäld till nästa galna lopp...

Om ni har kikat ut genom fönstret idag ser ni kanske att det vräker ner snö...igen.
Men vet ni? Det göööör inget! Livet är helt underbart ändå! :)
Jag är så glad för jag har så mycket skojigt att se fram emot!

Kolla bara här;

-På fredag kommer Marie & Matte och hälsar på och sover över.
Skoj skoj skoj!

-På lördag får vi ett nytt golv i hallen och köket!
Ääääntligen!!!

-
Tjejresa nästa vecka med Mian och Mickan.
Myyys!

-
Om det undgått någon så drar vi till fjällen i mitten av april.
Party i 3 dagar!

-Cityweekend på obestämt datum.
Jiiiiiej!


Svettdroppe. Eller kanske takdropp? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0