Coach

Är det möjligt att vara trött efter ett 8 timmars arbetspass när man nyligen varit ledig 3 härliga dagar på rad? Njae...jag vet inte vad jag tycker om det. Men skit samma, nu är det fredag och det är första helgen i mars! ETT arbetspass kvar den här helgen, sen blir det en ledig söndag där jag istället kommer agera coach i skidspåret. Ni har säkert sett såna som mig på tv under OS. Jag står med en lysande väst ovanpå en bylsig jacka med extra stavar och skidor i nävarna. Jag kan även langa ut lite dryck om så behövs. Och så skriker jag hysteriskt när någon knappar in sekund efter sekund bakifrån. Stackars Älskling kommer inte få det lätt med mig som coach. Han borde i alla fall vara tacksam att jag inte tänker knäcka extra som hans vallateam...


Men om någon behöver valla är jag utrustad...


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha. Go Madde, världens bästa coach och vallare :) Vill du valla mina skidor??

2010-03-05 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0