Buzz-e-li-buzz

Oplanerat är bäst. Det kan vi konstatera idag efter den oplanerade tillställningen vi hamnade på hemma hos Karamellkolan igår. En liten, men väldigt tapper skara, samlades för att umgås, dricka vin och spela Buzz. Gud så kul det är! I alla fall när jag vinner! :) Vilket jag faktiskt lyckades med ett par gånger igår...


Roligt roligt!


Spel och vin. Karamellkolan är i himmelriket!


Aorta som segrare. C´est moi! :)


Min lagkamrat


The winner takes it all!

Efter Mias place hamnade vi på en av pubarna i stan. Mycket trevligt med något annat än det gamla vanliga discodunket man brukar hamna vid.
Med andra ord var igår en lyckad kväll!

Idag mår man ungefär som man borde. :)

One day to go och sen drar jag med tjejerna! Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0