Alice i Underlandet

Älskling tyckte jag var smått tokig när jag skulle gå och se filmen.
Inte riktigt min typ av film, nej jag vet, men varför inte vara lite open-minded och testa nåt ovanligt för en gångs skull?! :) Och tro´t eller ej, men jag gillade faktiskt filmen. Det blev aldrig tråkigt eller långdraget och många söta figurer att kika på. Jag tyckte dock jättesynd om djuren som "slavade" för den elaka drottningen... Gris som fotpall och apor som stol- och bordsben. Johnny Depp gjorde ju såklart sitt för filmen, vilken underbar skådespelare! Jag undrar dock fortfarande varför biosalongen var fylld av svartrockare i massor?
Den vita drottningen blev nog min och Mickas favorit med sina "svävande gester"! :)



Filmen får betyget 3 av mig.
Och sänk temperaturen i biosalongen...


Kommentarer
Postat av: Micka

Jo hon var riktigt kulig!!!

2010-03-04 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0