Ups and downs

De senaste dagarna har topparna och dalarna varit så kraftiga att jag både fått svindel när jag varit där uppe och blivit andfådd när jag väl kommit till botten... Huvudet har varit överfyllt med tankar. Om man ändå kunde sortera bort lite grann som inte behöver ligga där och trängas... Som tur var fick jag idag möjligheten till en ledig oplanerad dag, och jag tog chansen. Igår när jag satt på jobbet var kroppen så tung och kraftlös. Jag behöver semester och sol! Men det återstår några veckor innan det är dags. I fix! :)

Imorse packade Älskling in sig och cykeln i bilen. Äventyret har börjat och jag ser med spänning fram emot att följa honom under natten. Samtidigt ska jag befinna mig på personalfest med gamla och nya kollegor! :)
Vädret ställer till det liiiiite grann, men jag hoppas vi kan ha en kul kväll ändå!
Nu ska jag ut och plocka blommor att dekorera borden med.

Vi snakkes senare! :)


Tipi en tiondels sekund innan hon kraschar in i linsen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0