Monkeybutt?

Sliten?


Stolt och duktig älskling!

Igår kväll fick jag hem en sliten pojke som varit hemifrån i ungefär ett och ett halvt dygn. Nästa grej att checka av på listan efter Vasaloppet hade avklarats...Vätternrundan. 30 mil på cykel med andra ord. Då kanske det är okej att vara lite trött? :) Självklart är jag stolt och imponerad, men en kväll med ompysslande och självömkan får räcka. Time to move on... Hehe!

Även jag var lite sliten igår. Jag hade inte cyklat, men väl varit på personalfest! :)
Det kan vara nog så jobbigt. Trots det kyliga vädret blev det lyckat och det var superkul att träffa de nya kollegorna som ska jobba i nya restaurangen!
Idag har vi mest slöat och snabbshoppat med Mia. Lite nytt till garderoben, check! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0