För jag har tagit studenten

Ja, även om det börjar bli länge sedan så har jag i alla fall gjort det. Och man kan inte hjälpa att man blir liiiite avundsjuk på alla som idag ska åka omkring på flak och skrika och sjunga! Tyvärr verkar det inte som vädret är på studenternas sida idag. När jag tog studenten strålade solen och det var så varmt att det rann svett under moradräkten... :) Härliga minnen! Vi som utnämnde oss till "Latin Kings" var en tapper skara på endast 4 personer, men jag tror vi syntes och hördes i alla fall. :)

Förlåt för dålig uppdatering senaste tiden. Tiden bara rinner iväg och de få gånger då man är ledig väljer man gärna att spendera utomhus nu när det börjar bli sommar... Men jag ska bättra mig, jag lovar!

Senaste dagarna har sett ut så här;


Lek med min nya leksak...


...till Tipi´s stora förtjusning...not!


Besök av Micka en dag...


...och av Mia & Jenny igår.

Jag fortsätter helgen med ännu mer jobb och förhoppningsvis ett besök av syster yster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0