A Sunday morning




Go'morrn! Tipi och jag har redan varit ute och strosat en vända i morgonsolen. Det var så skönt att jag fick lov att sätta mig ner på en sten och bara njuta av värmen och morgonluften medan Tipi sprang omkring och brottades med skogens största pinne... :) Nu har Tipi gått och lagt sig igen hos husse som varit uppe och jobbat i natt, och jag har svept en härlig frukost. Jag har tröttnat på frukost med ostmackor och yoghurt, så idag fick det bli nåt annat!

Igår efter jobbet umgicks jag med min syster några timmar. Men när hon åkt var det som någon slog en klubba i skallen på mig och jag blev totalt supertrött... Älskling åkte och jobbade och Tipi och jag fick en egen hemmakväll. Eftersom det nu för tiden mest visas fotboll på TV fick jag möjligheten att kika på en av mina absoluta favoritfilmer; Vicky, Christina, Barcelona. Det finns få filmer man blir så kär av som den. Underbar!!!



Marie föll offer för min nya leksak under sin middag... :)
Söt som en sötnöt!


Kommentarer
Postat av: mia

usch vilken äcklig frukost, sån skulle jag aldrig vilja ha.

2010-06-13 @ 10:32:30
Postat av: Micka

Fan vilken mumsig frukost!

2010-06-13 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0