Welcome semester! :)

Jahapp, då var den äntligen här, den som jag väntat på sååå länge! Semestern!
Trots det otroligt tråkiga vädret vi har idag (regn och blåst) så tänker jag njuta av att bara vara friiii! :) Jag hoppas och tror att vädret kommer stabilisera sig något inför vår planerade tältsemester... Men som Älsklingen just inflikade; vi har tältat i regn och storm tidigare. Haha! Jo, det kan man nog lugnt säga.
Vår första lilla semestertripp när vi bodde i Fjällbacka slutade med att vi skyfflade vatten med en stormkökspanna och grillade under ett paraply. Underbart minne! :)

Idag börjar vi semestern med att besöka Emmah & Robin! :) Trevligt!


Man ska ha husvagn :) Blåsiga semestern på väskusten förra sommaren spenderade Tipi så här...

Kommentarer
Postat av: malin

jag är int ett dugg avis på er inte alls..... Barar tre veckor kvar nu....

2010-07-25 @ 15:56:14
Postat av: mi

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!! hoppas ni får en skön semester =)

2010-07-25 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0