Summer

Toodelooo! :)
Idag är det min andra lediga dag och jag njuter allt jag kan av ledigheten!
Underbart att få en paus från jobbet!
Dock smet Mia och jag (frivilligt) in på jobbet idag när vi gick på stan... Vi fick ju bara lov att kika in i nya O´Learys restaurangen nu när det äntligen är öppning imorn! :) Det blir superfint! Idag såg restaurangen ut som en liten tomteverkstad med alla kollegor som pysslade och finputsade... Spännande!
Ni kommer väl ner och hälsar på?!

Gårdagen var alldeles perfekt med en dag på stranden. Att bara få ligga på en filt i flera timmar och läsa en bra bok, sola och äta sallad är lyx!
På kvällen mötte jag upp "the gang" i en park i stan. Där satt vi och inväntade att klockan skulle slå åtta då vi hade bokat bord på en restaurang. Kvällen blev galet skojig, som vanligt när man umgås med er! ;)








På väg på dejt på stan


Glass på stan med Mia

Kommentarer
Postat av: Micka

Åh vad jag hade velat vara med.. :(

2010-07-08 @ 19:17:37
Postat av: Madde

Du VAR ju med! I mina tankar, gumman! <3

2010-07-08 @ 19:43:30
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Mi

Jag vill ocksååååå....... Fan va snyggg du är förresten

2010-07-09 @ 21:34:05
Postat av: mi

Din lilla festprisse. ta och vakna och uppdatera bloggen nuuuu =) (antar att du jobbar) Älskar att läsa om dig! PUSSSS

2010-07-10 @ 08:16:10
Postat av: Micka

JA UPPDATTERA NU! Vill ju läsa om vad som händer.. Pössen!!

2010-07-12 @ 16:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0