Besök från norr :)

Helgen börjar närma sig slutet och Älskling och jag sitter i soffan och rundar av söndagkvällen...
Vi har haft besök hela helgen av Malin och Thomas från Östersund. Galet, men Malin och jag kom på att vi redan känt varandra i 6 år... Vilket betyder att det redan gått 6 år sedan vi gjorde våra 2 månader i skola på Mallis. Oh my god vi är gamla... ;) Igår turistade vi lite i Falun med att kika vid Gruvan och besöka hoppbackarna. Vovvarna fick ett välförtjänt bad i värmen och på kvällen fick även vi svalka oss med nåt gott att dricka. :)
Det blev grill i regnet och ett snabbesök hos C & S! :)
Ok, nu ska det inte dröja ett helt år till nästa gång vi bokar en dejt.


Världsarvet Falu Gruva...


Slitna hoppbackar...


Hela gänget :)


The girls ;)


The Vovvarna :)


Drinks på väg..?


Biffarna (om Henrik får bestämma fototext...)


Malin & Me


Vad sägs?


Min honeypaj :)


Bus med Tipi och Chess

3 arbetspass kvar till semester! :)






Kommentarer
Postat av: Fez

Är det sommar i sverige eller?!?! Ser så ut om man ser på dig... och din semester har inte ens börjat ännu!!! Min semester är slut och jag har inte sett en solstråle sen jag kom tillbaka hit!

2010-07-18 @ 22:07:41
Postat av: Malin

haha inte gamla bara mer mogna! ... eller? Iaf får inte ta ett år till nästa gång! Saknar dig vännen! Pussar

2010-07-19 @ 06:38:38
Postat av: Madeleine

Fez- Ja lite sommar är det väl ännu, även om det känns som den kommer ta slut nu när jag ska få semester... :(

Är det bara regn hos dig?



Malin- Precis, mer mogna! ;)



KRAM, saknar er båda!

2010-07-19 @ 09:58:44
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0