Siiimma nu dåå!

Jag räknar ner dagarna och inser att det är sju, 7, sieben, siete, sept, septem ARBETSPASS kvar innan jag kliver ut från jobbet och får SEMESTER!!! I can´t wait! :) Semestern är i år helt oplanerad, vilket jag gillar.
Då kan det bli några spontana små trippar. Westcoast-eastcoast-north-south?! :)
Huvudsaken är i alla fall att jag får en paus...

Jag avslutar precis idag 2 lediga dagar. Söndagen tog jag extra ledigt för att kunna följa Älskling under Vansbrosimningen, nästa anhalt på "klassiker-resan". Och det gick ju huuur bra som helst! Han simmade snabbare än väntat och var inte i närheten av att vara lika slutkörd som under de andra loppen (Vasaloppet och Vätternrundan). Vi firade på kvällen med att besöka O´Learys för att ta en burgare och nåt gott att dricka samtidigt som vi kikade på VM-finalen. (Heja Spanien!) Maten var supergod och vår servitris var en riktig liten pingla! ;)


















Kommentarer
Postat av: Serena

så särskillt liten är jag inte!!!

2010-07-13 @ 12:26:05
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: Mi

Åh va fint med rosa badmössor =) det passade dig henki!

Bra simmat!!

Pusss

2010-07-13 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0