Sega ben



Någon minut efter att jag tog den här bilden hoppade jag på cykeln och åkte ner på stan för att möta upp Mia. Sen cyklade vi iväg runt Varpan, en sjö lite utanför stan. Det var riktigt skönt att cykla, men det kändes ovant i kroppen, även om vi tog det ganska lugnt. Den värsta biten kom sedan efter jag sagt hej då till Mia och skulle cykla hemåt igen, uppför berget. Hemsk backe! Men jag orkade cykla hela vägen och kände mig riktigt stark när jag cyklade förbi en tjej som hoppat av sin cykel för att gå uppför. Tur att man är liiite envis i alla fall... ;)
Väl hemma kändes benen riktigt sega och goa. Nu, efter stretching, proteindrink och en varm dusch tänker jag vila i soffan en stund. Kanske var det här starten på en ny träningsperiod? :)
2,5 mils cykling. Check!

Kommentarer
Postat av: Micka

Mycket bra gumman!! De är ju as skönt att få en riktig träning, strechning, mat å en skön dusch. De e ju helt opti!!

2010-07-23 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0