Måndagmorgon...

Det har verkligen känts som jag varit LEDIG i helgen! Så skönt! Mina tidigare "lediga" dagar från jobbet har ändå inneburit jobbtänk och jobbsamtal. Men i helgen, endast 4 jobbrelaterade telefonsamtal, så det får man ju verkligen se som äkta ledighet! :) Och snart är det dags på riktigt! Min semester börjar på söndag. Veckan jag har framför mig kommer innebära mycket spänning och viktiga möten. Ser fram emot! :) Inledningen på nästa vecka blir förhoppningsvis ännu mer spännande för att sedan kunna övergå till några glada semesterdagar! :)
Imorgon blir det tapas med syster & Matte i Rättvik! *mums*

Bjuder på några bilder från förra årets härliga semesterveckor...


På ett svettigt hotellrum i Gamla Stan i Sthlm...


Sockervadd på Grönan...


Our old hoods, Fjällbacka


Kommentarer
Postat av: Serena

Du är verkligen värd semester så mycket som du slitigt dessa veckor! <3

2010-07-19 @ 16:10:00
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0