Jag vill klaga

God morgon alla söta! Idag har jag vaknat på fel sida...
Jag borde ha vaknat på rätt sida, för nu är jag ledig i 4 dagar! Men icke... Mitt största problem är att det hela tiden ligger något som "pressar" mig och stör min lugn och ro. Jag har ständigt dåligt samvete för att jag inte hinner med allt jag vill. Och dom gånger jag väl har tid så är det annat som sätter käppar i hjulet. Man vill hinna träffa alla sina vänner samtidigt som man ska hinna umgås med sin familj mesta möjliga. Sen ska man helst hinna vara hemma och hålla snyggt och prydligt och såklart ha massor med tid för sina Älsklingar! Och mitt i alla det här ska man vara på jobbet (där man jobbar varannan helg så alla helger när alla andra är lediga blir lätt uppbokade) och göra sitt bästa och vara på bra humör. Hur hittar alla andra sin tid? Hur gör ni???
Och nu när det snart är semester känner jag nästan ännu mer press, för nu borde jag ju verkligen ha tid!?


Utan press, stress och måsten...


Kommentarer
Postat av: mi

Kom ihåg att du inte alls MÅSTE träffa människor!!! kom ihåg det. Man vill ju träffa dig när du vill, har lust och ork! Förstår du??? Tiden räcker inte till. Det gör den väl aldrig. Det är bara att prioritera det som känns viktigast för DIG;. Och om det är någon som inte fattar det, är dom ingenting att ha!!!! Det viktigaste är du, för mår du bra, blir det andra också bra.....

2010-07-20 @ 11:03:28
Postat av: malin

Känner igen det där

2010-07-20 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0