I natt drömde jag...

God morgon söta läsare! :)

Jag tog en liten sovmorgon imorse och sitter nu med min frukosttallrik framför mig. Idag fick det bli en rejäl frukost med äggröra, bacon och kaffe eftersom jag ska ut och cykla med Mia om några timmar, så kan jag förhoppningsvis klara mig utan att bli hungrig. Och förhoppningsvis orkar jag cykla... :)
I natt har jag drömt, drömt och drömt... Klara, vackra drömmar hela natten! Faktiskt en helt underbar dröm nu när jag tänker tillbaks! Känns som jag svävar på små moln. Nä hörrni, jag tänker självklart inte berätta vad drömmen innehöll, det är en hemlis.
Som vanligt går jag och undrar var drömmarna kommer ifrån. För någonstans långt där inne måste de ju komma ifrån. Jag undrar vad det är som utlöser dem. Jag drömmer gärna samma dröm igen... ;)

Heaven´s on fire...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0