Yeah! :)

Good Morning!
Jag har vaknat upp till en ledig måndag, härligt! Solen kikar faktiskt fram där ute, så jag ska snart hoppa i täckbrallorna och ge mig ut på en promenad med lilla gullet. Det stora gullet är redan ute och åker skidor. Jag tror aldrig jag skulle ha den diciplinen att ta mig ut i spåret var och varannan dag...men sen skulle jag nog ångra mig när jag stod där på startlinjen till Vasaloppet. Han är duktig, min Älskling! :)
Sen blir det storhandling (som alla andra "Svenssons" samma dag som det är löning). Nisse kommer förbi senare på en fika och sen är det äntligen dags att gå på bio och se "Snabba Cash".
(Tror jag ska skippa popcornen ikväll för jag kommer ändå inte kunna äta... ;))

Skickar en krya på dig hälsning till syster som är hemma och snorar :)
och en "ÄNTLIGEN"-hälsning till systers sambo som fått ta ut tandställningen.
Jag minns det själv som igår när min åkte ut... Vilken lättnad och vilken skillnad! Men dock väl värt all smärta och slit :)


Inget man saknar...

Later dudes! ;)


Kommentarer
Postat av: Mi!

Lät najs med Bio. Jag vill också se...men det får vänta tills jag blir frisk. Nu är det film hemma som gäller istället...



Ja det blev stor skillnad när tandställningen åkte. men bara uppe än så länge =) han är glad somm f-n!!!



Tack för krya på dig hälsningen!!!!

2010-01-25 @ 14:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0