Vårkänslor! :)

  • Trots att det är -20 grader ute kan jag inte hjälpa att jag får lite vårkänslor
    då man sitter och kikar runt på alla vårkläder som kommit in hos t.ex. H&M!

     

    Jag hade precis plockat ihop några godbitar i min "shoppingbag" då Älskling meddelade att jag gärna fick vänta med att beställa till imorgon så att han också hann kika på herravdelningen. Jaja. Jag väntar väl då...
    Men det är bäst att skynda sig innan godbitarna försvinner! :)
    Har redan märkt att vissa plagg är slut i vissa storlekar. Först till kvarn...
    Själv tänkte jag mest beställa "basplagg" som jag är dålig på att köpa när jag är ute i butiken. Så imorgon får jag förhoppningsvis klicka hem lite leggings/treggings,
    skor och bikinis! :)Jiiiej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0