Snabb snabbare snabbast

Så har jag äntligen sett filmen "Snabba Cash".
Jag skippade verkligen popcornen...
på riktigt, men hade istället en stooor godispåse. :)

Filmen var som förväntat bra. Bra svensk film! Bra skådespelarinsatser och en spännande historia. Den starkast lysande stjärnan är dock Joel Kinnaman.
Jag gillar inte honom mindre efter det här... :) Vilken underbar skådis och vilken utstrålning. I det här fallet tror jag att jag har gjort rätt som inte läst boken innan jag såg filmen. (Att döma av vad andra säger.) Nu kan jag istället se fram emot att läsa boken och få ALLA detaljer som man missar i film.
Tack för biodejten!



Hemma från bion väntade Guldbaggegalan på tv.
Höjdpunkten var när Helena Bergström (min absoluta favvis!) skulle dela ut pris och kopplades, med hjälp av tv-kameran, ihop med Joel i publiken... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0