Nosvärmare



  • När min lilla Tipi ligger i soffan, under en filt, och värmer nosen med tassen, då är det kallt! :) Men idag var det ju faktiskt bara -18 grader när jag åkte till jobbet, så hey, det är ju rena vårvädret!

    Idag har det inte blivit mycket annat än jobb för min del. Hade ett skönt dagpass (då jag för en gångs skull sovit oavbrutet 6 timmar i natt och kände mig utvilad...) som gick ganska snabbt och smärtfritt. Märks dock att vardagen är tillbaks igen. Välkomna affärsresenärer! Vi har saknat er! ;)

    Ni kanske är lite nyfikna hur gårdagskvällen slutade?
    Då kan ni fortsätta med det. :)

    Kram kram

Kommentarer
Postat av: malin

nyfiken ?!tror alla kan räkna ut det=)

2010-01-07 @ 21:52:37
Postat av: Madeleine

Men hallå Malin! Nu var det ju kanske inte nåt sånt jag menade! :P

2010-01-08 @ 15:55:43
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha vaddå något sånt =) vad tror du egentligen jag menade!!;)

2010-01-08 @ 16:21:10
Postat av: Madeleine

Jag känner ju dig gumman, du kan bara ha menat EN sak! :)

2010-01-08 @ 16:46:14
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0