Nostalgi :)

Igår när jag skulle gå och lägga mig i systers gamla rum hemma hos mamma & pappa hittade jag mitt första fotoalbum i en hylla. Ni vet ett sånt där "mina första år" som alla har någonstans. :) Kikade lite i det och mobilfotade några söta bilder som jag tänkte dela med mig av. 

    
Mormor med mig och kusinen i knät
 Mina fina föräldrar nån gång på 80-talet

   
Lyckliga jag med nya skidor
Fick lösöron av morfar i julklapp eftersom han tyckte jag "hade knäck i lurarna" så ofta... Härlig bild på mig och gamla barndomskompisen :)



Tänk att man var så söt redan då! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilka härliga kort!! In med dem på facebook också vet jag! Älskade farmor!

2010-01-17 @ 13:38:09
Postat av: Fez

Fanns inte jag med på någon av bilderna från de tidiga åren?

2010-01-17 @ 14:44:11
Postat av: Fez

Fin bild på dig och Jessika ja... och jag gillar det våfflade håret som ett återkommande tema! :-)

2010-01-17 @ 14:46:14
Postat av: Madeleine

Haha Fez! Jag visste att du skulle kommentera att du saknades på bilderna!

Men du fanns faktiskt inte med på nån i mitt album... Bara den när du var med i sötaste-bebis-tävlingen, men den kan jag ju inte ta med för då ser ju alla att du var sötare än mig! :P

2010-01-17 @ 15:18:25
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: MIA

hahaha..guuuuud va söt du va! (och är fortfarande såklart)

2010-01-17 @ 15:55:14
Postat av: Jessica

Håller med om att vi var ju hur söta som helst :) Måste snart rota fram lite kort jag också.

2010-01-17 @ 20:19:56
Postat av: Anonym

Håller med om att vi var ju hur söta som helst :) Måste snart rota fram lite kort jag också.

2010-01-17 @ 20:21:07
Postat av: Madeleine

Ja det var tider det! :)

2010-01-17 @ 20:41:42
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Fez

Var väl kanske först på dagis vi började hänga! :-) även om jag vet att det finns bilder på oss från Linnea när vi var mellan några månader och ett år men det är väl hon som har dem.

Måste ju tala om för världen att jag inte bara var med i den där tävlingen... jag vann ju! Eller kom iaf på pall plats! :-) Och vad spelar det för roll om du säger det idag... jag hade mina glansdagar när jag var några månader, du har dina idag! :-) Snyggbygge

2010-01-17 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0