Morgonstund

Klockan var ställd på 8.30. Jag snoozade till 8.55 och fick sedan tvinga mig själv (och Tipi) upp ur sängen. Jag känner mig jättetrött och eventuellt smyger sig en förkylning på... :( Vad ska jag göra idag? Jag ska först på möte på jobbet och sedan är kvällspasset mitt. Har en liten förhoppining om att det kanske är Serena som jobbar i lobbybaren? (Det hade varit guld värt...)
Ett kvällspass, ett dagpass. And then! I´m free! :)

 

Tipi har knölat ner sig själv i soffan. Och det tänkte jag också göra!


Kommentarer
Postat av: Micka

Sådan matte sådan vovve :)

2010-01-28 @ 13:39:28
Postat av: Serena

wihoihooo!

Lobbybaren ikväll, U and me!

2010-01-28 @ 16:11:35
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: mi

gud va fina bilder!!! Lät skönt att snooza!! me love that!

2010-01-28 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0