Min idrottskarriär

Ni missar väl inte att det pågår ett handbolls EM just nu?
Right now and as we speak?!
Handboll ligger ungefär lika med skidor på min "sport-topplista". Ni kanske kommer ha svårt att tro på det jag nu ska berätta, men jo, det är så sant. Jag har en gång i tiden haft en karriär som handbollsspelare! Eller ja...karriär och karriär kanske är att överdriva, men jag var i alla fall medlem i ett lag som spelade handboll. Hur många år spelade vi Thesan? Det var vilket fall en rolig tid! Med det sagt kanske ni förstår att handboll ligger mig varmt om hjärtat. Ni kanske får ännu mer förståelse när berättar att jag har tränats av Ljubomir Vranjes och fotats med Thomas Svensson (som jag förövrig varit lite småkär i...) och ätit frukost tillsammans med några övriga medlemmar i Bengan Boys. :) Mmm...så det så! :)

Jag väntar på en comeback från Boysen...och kanske en för egen del också?! :) 

  
  



Jag har även varit framstående inom längdhopp, men det är en helt annan historia... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

dolda talanger?!!=) Jag visste faktiskt det redan!!! Men du såg du matchen igår hur i h-vete kan man först leda m 6p och sen förlora skandal.......................

2010-01-20 @ 21:35:38
Postat av: Madeleine

Undrar lite försiktigt vem som skrivit den anoyma kommentaren här ovan? :)

2010-01-20 @ 21:49:34
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Fez

Jag har funderat över det där många gånger för jag kommer faktiskt inte ihåg hur länge vi spelade! Från mellanstadiet ngn gång till jag flyttade till sthlm till gymnasiet. Blev väl 5-6 år iaf och många besök i godis butiken i rättvik varje fredag! Tror det var där jag lade grunden för min syraskadade vänder m allt surt godis du lärde mig äta. Och jag spelar fortfarande om jag får be, kamp nästan värld helg!! Var bara du som gav upp din karriär och började dansa och flamsa istället:-)

2010-01-21 @ 13:45:04
Postat av: Madeleine

Det är väl bättre att dansa & tramsa än att inte göra nåt alls..? :)

Skyll inte på mig med tänderna, du hade ju inte behövt äta surt godis! Säg NEJ kvinna! :)

2010-01-21 @ 13:56:50
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: malin

det var jag som vanligt lyckades strula till inlägget så det inte syns att det var jag

2010-01-21 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0