Lördagsfeeling

Snart snart snart är helgens 3 jobbpass avklarade!
 Bara en söndagkväll kvar, sen är det minsann min tur att vara ledig på helgen! :) 
(Men den här söndagen ska ingen krossa en ruta mitt framför näsan på mig..!)

Jag har kraschlandat i soffan. Omgiven av massor med tända ljus och diverse godsaker inom 10 stegs avstånd känns det som det ska kunna bli en bra kväll. Tipi och jag ska ha myskväll! :) Vi har handlat ostkrokar till matte och fiskkakor till vovven. *mums* Eventuellt lyxar jag till det med att bjuda mig själv på drinken som är "helgens drink". Ingredienserna finns hemma så jag vet inte vad som skulle stoppa mig... ? Tipi får nöja sig med saft i sugrör. Festligt värre för en liten vit vovve! :)

Hoppas ni får det miiiinst lika mysigt som vi tänker ha det! :)
Om jag känner för't återkommer jag med en rapport.

Puss å kräm



Myskompisarna :)


Kan vi snälla nästa helg eventuellt köra en utgång för omväxlingens skull???


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade mer än gärna kört en utgång nästa helg om det inte vore så att jag befann mig på 20 mils avstånd... :( Men planerar en hemresa runt 18 februari om allt går som jag vill :)



Puss min fina!

2010-01-23 @ 17:56:04
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vad kul att du kommer hem snart igen! :)

Typiskt nog så är det förmodligen min jobbhelg, men vi kan ju hitta på nåt skoj ändå! :) Om inte annat får ni komma och ta en drink i lobbybaren innan NI drar ut! ;) Kram gumman!

2010-01-23 @ 18:39:46
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Mia

du vet redan att jag är game :)

2010-01-23 @ 19:08:12
Postat av: Micka

Vadå krossad glasruta?

2010-01-23 @ 20:47:19
Postat av: Madeleine

Det var några uttråkade typer som krossade en glasruta på entrédörrarna sist jag jobbade söndagkväll... :( Rädd som f** blev jag!

Men sen kom polisen... :)

2010-01-23 @ 22:20:57
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0