Jag protesterar!

I dag sov jag alldeles för länge (igen!). Eftersom jag först blev väckt vid halv nio av någon galning som ringde 50 signaler på hemtelefonen  blev jag sur och "protest-sov" så länge jag bara kunde... (Idiot!) Automatiskt blev detta en slödag. Jag har lovat Älskling att komponera ihop en ny CV och personligt brev till honom så han kan söka lite nya jobb. Jag älskar ju att skriva CV´s, men det är ju jättesvårt att skriva åt andra.

"Jag är utomordentligt bra på att lämna gamla svettstrumpor på golvet samt att lämna en tom toarulle i hållaren. Ibland när någon tjatar på mig kan jag mot min vilja hänga en tvätt. På fritiden vallar jag skidor och äter ostkrokar..."
Tror ni han blir nöjd med det upplägget?! Nej då, så illa är det inte alls!
Förlåt Älskling! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA... fan va rolig du är. Skrattade som fan åt ditt cv-förslag åt henke =) hihi

2010-01-20 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0