It´s a brand new...Monday!

God morgon på er!
Solen skiner idag också och jag tänker inte klaga på kylan, för det är ju bara -19 grader idag... :)

Morgonen har startat som vanligt med frukost och KAFFE (massor med kaffe) i soffan framför någon skitprogram på tv. Älskling är hemma och är ledig idag, mysigt att ha sällskap. (Ja jag vet, jag har alltid sällskap annars också; Tipi!) Snart ska vi ut på en långpromenad och sen startar förberedelserna för kvällens jobbpass. Har sällskap på jobbet ikväll av min "lärling", känns lite roligare än att vara ensam. :)
De kommande två veckorna kommer bjuda på mycket jobb eftersom vi gör lite förändringar i schemat och jag får jobba två helger på rad. Men jag lovar att försöka orka blogga ändå! :) Om ni vill läsa förstås? Annars är det ju bortkastad tid! :)

Det känns som tiden går snabbt och snart är det vår igen. Jag längtar efter sol och värme! Nog för att jag nyss hade 2 veckors solsemester...men man glömmer så snabbt! :) Bortskämd?
Vissa, som jag inte tänker nämna vid namn, har ju en solresa att se fram emot... Lyckostar! :)

Se nu till att den här måndagen blir en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0