Godmorgon (förmiddag???) måndag!

Ja man vet ju knappt vad det är för veckodag.
Alla dagar flyter liksom ihop under jul- och nyårshelgerna.
Men det känns att man jobbat tre helger på rad.
Jag är obotligt trött och igår somnade jag till och med när det var sprint i Tour de Ski på TV... Inte klokt. :)

Älskling undrade försiktigt vad jag skulle göra under min lediga dag här hemma. Inte vet jag. Så lite som möjligt blev mitt svar. Han gav mig då ett uppdrag att lösa idag innan han kommer hem från jobbet ikväll;
"-Hitta ett hus som vi ska köpa."
Lätt som en plätt!

När jag vaknat i soffan igår kväll
(efter att jag som sagt somnat ifrån sprinten!) uppenbarade sig en Gud i rutan.
Robbie Williams är ju som jag tidigare skyltat om TILLBAKS! :)
I går kväll visades en ny konsert på tv. Mmm...
Både Älskling och jag sjöng i högan sky och fick både gåshud och en tår i ögonvrån... :)



Det ryktas om att han återvänder till Ullevi sommaren 2010... Jag vill!!!
Senast vi sågs var sommaren 2006. Det är alldeles för länge sedan.

Nej. Nu ska jag ut och leta hus! 

Jag återkommer med en uppdatering om läget senare.

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0