Förmiddag

Klockan är inte mer än lite efter ett och jag har redan hunnit med massor idag!
Vaknade tidigt hemma hos mamma och pappa och drog iväg för att besikta bilen. Dumma bestiktningsgubbarna hittade nån spindel (eller vad det var) som behövde bytas. Så det blir snart ett nytt besök hos besiktningen... Promenad med Tipi och sen dagens mest spännande moment; personalmöte och presentation av nya chefen!
Tror vi alla fick ett positivt första intryck! :)
Sen hämtade jag ut biljetterna till det bokade evenemanget i maj. Shoppade lite mat på Maxi och NU, nu sitter jag i soffan och bara myser. En ny tidning, en bra bok och hämtsushi! :) Min eftermiddag börjar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0