Filmtips

Igår kväll såg jag äntligen "I skuggan av värmen" som jag velat se så länge. Jag har inte hört så mycket om den innan. Anledningen till att jag blev nyfiken på den hade nog mest med skådisen Joel Kinnaman att göra... ;) Jag blev inte besviken. Jag kände direkt i första scenerna att det var en film helt i min smak. (Påminner lite om en av mina favoriter "Älskar dig förevigt") "I skuggan av värmen" lämnar en sån där skön känsla i kroppen. Går inte helt att beskriva, men ni fattar nog...?




Och jag som trott att det var "Frank" jag blev förälskad i
får nog inse att så inte är läget... :)

(Förlåt Älskling!)



Kommentarer
Postat av: Fez

Læs alla bøckerna i serien!!.. du skulle ælska dem!

2010-01-14 @ 14:08:43
Postat av: Anna Björkman

Tack för filmtipset=) Han är min nya favorit...såg trailer o jag måste hyra den nu!!! Hoppas allt är bra m dig, kram kram

2010-01-14 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0