Bad romance

Jag har gått och varit dans- och partysugen hela dagen utan att få ta ett endaste litet danssteg! :(

Dagen på jobbet gick ovanligt snabbt för att vara en sån lugn dag. Hade sällskap av Serena som (som vanligt) skämde bort mig med både frukosttallrik och VÅFFLA! :) Kan man får en dålig dag när man ätit en nygräddad våffla med sylt och grädde?! :)  
Efter jobbet åkte Tipi och jag fort fort fort (passerade många ärtor på vägen som åker 70 km/h när det är 90...) mot mina hemtrakter. Hem till sötsyster och sambon som fyller år idag. Eftersom han inte önskat sig något speciellt av oss fick han en stor kakburk fylld med hembakta hallongrottor. Hoppas det kan smaka?! :)
Det blev en snabbvisit eftersom det snart skulle droppa in fler vänner och "kalaset" skulle övergå till "förfest". Jag kände mest att min närvaro kanske skulle förstöra stämningen, så jag hängde på mamma och pappa vidare till nästa hus... :) Där käkades det middag och snackades massor med skit. Hundarna busade som aldrig förr och jag fick för första gången se Tipi riktigt förbannad. Hehe!
Nu sitter jag ensam hemma hos mamma och pappa...utan mamma och pappa. Lämnade dom i någon badtunna någonstans. :)

Syster, ingen i världen kan ta din plats! :) I love you!

Tomt i sängen i natt... Sov gott där ute! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0