Dagens nyckelord; Galen

Ok då, jag slänger väl in ett inlägg medan jag äter (läs dricker) min middag som idag består av en stadig proteindrink! :)

Dagen har varit galen!
Klockan har gått galet snabbt.
Jag har varit galet trött...
Växeln på jobbet har ringt som en galning.
Folk har skickat mail som galningar.
Nu ska jag sätta mig i bilen och köra som en galning.
Min syster ska klippa mig...inte som en galning...hoppas jag!

Imorgon ska jag besikta bilen. Det kommer gå galet bra! :)

Puss och kram, god natt och allt det där!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tråkigt att jag bor så lågt bort, hade gärna varit med på pulkaåkningen. Som en liten tröst till mig själv får jag åka pulka på jobbet i morgon, vi ska gå på pulkautflykt :)

2010-01-19 @ 20:28:29
Postat av: Carro

Tråkigt att jag bor så lågt bort, hade gärna varit med på pulkaåkningen. Som en liten tröst till mig själv får jag åka pulka på jobbet i morgon, vi ska gå på pulkautflykt :)

2010-01-19 @ 20:29:19
Postat av: Mi

DU är galen!!! HHIHI-- ej du är söt""" och jag tyckeri inte om när du har galna dagar. Det räcker att du har mig som är galen.. hoho... vilket GAAlet inlägg

2010-01-20 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0