Bortglömt

Tänk hur många bra låtar det finns som man totalt glömt bort. Och hur ska man kunna hitta dem igen när ingen påminner en att de finns?! Som den här till exempel. Texten är ju så himla fin! Nu ska jag minnas den förevigt! :)

"I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am
Is there any way that I can stay in your arms?

'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
'Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side
"

Daniel Bedingfield -If you´re not the one

Ni kanske har någon låt som jag glömt ni kan påminna mig om?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet ej om du känner igen denna låten... Jag tycket att det är vårt att lyssna på den. Låten heter Crazy English Summer av Faithless. Här är länken på YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JRszcNM7nGw

2010-04-05 @ 02:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0