Behöver hjälp!

Jag har haft min mobil huuur länge som helst! Efter lång och trogen tjänst har den nu tagit sig friheten att börja leva sitt eget liv... :) Den stänger av sig när man skriver sms bland annat. (Peppar peppar nu har den varit ok länge!) Det är egentligen det enda felet med den, men jag inser ju att det är dags att skaffa en ny mobil. Men jag älskar min nuvarande! (Även om den krånglar lite.) Har ni några tips på någon bra och snygg mobil?


Snart ett minne blott?

Haha! Nu kände den på sig att jag tänker byta ut den,
för nu började den krångla igen... :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

jag har precis fått äran att skaffa mig en iphone. alltid vart skeptisk men älskar den nu :) bytte till 3 så betalar 299 i månaden (får ringa för hela beloppen, gratis internet +85.-/månad så får du försäkring på den med. fantastiskt sak!

2010-01-13 @ 12:15:22
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack för tipset! Vi håller faktiskt på att kolla om jag också ska byta till 3. Men en iphone alltså... :) Ska fundera! Kram

2010-01-13 @ 14:31:13
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag blev så ledsen när min lila samsung (samma modell som din) hoppade ner o dränkte sig i vattenglaset i somras...men nu är jag förälskad på nytt i min Samsung touchwiz! I rosa givetvis ;)

2010-01-13 @ 15:20:03
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: malin

vit ipohne

2010-01-13 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0