Andas uuuut...

Att lämna jobbet bakom sig en fredageftermiddag och veta att man har en ledig helg framför sig är alltid en speciell känsla! Speciellt idag när det var massor att göra på jobbet!
Eftersom att vi i receptionen (obs! att vi jobbar ensamma) för tillfället ska vara med att sköta både frukostbuffén, konferensen, bokningen och allt annat man gör i en reception ligger man inte direkt på latsidan. Min stackars "lärling" som jag har med mig idag måste ju tycka att vi är helt konstiga som ska ha ett finger med i allt... Tur att jag hade henne med mig idag så jag fick några andningspauser! Duktig, det är vad hon är! :)
MEN! Vem bryr sig om jobbet just nu?! Det är fredag eftermiddag och jag är LEDIG!

Jag tänkte ha ett litet eget fredagsparty med mig själv, Tipi och Spotify. :)
(Och kanske ett eller annat glas vin...)
Självklart ska jag kika på Let´s Dance ikväll. Ett underbart program tycker jag!

Vad sägs om ett varmt skumbad? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

sådär maddis :)

2010-01-08 @ 16:23:53
URL: http://ehagstrom.blogg.se/
Postat av: Madeleine

TACK TACK TACK TACK TACK :)

2010-01-08 @ 16:34:31
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0