Vi möter våren i en storstad

God morgon! Solen skiner så stark ute. Jag har redan hunnit ner på stan på en dejt med Mia. Vi var in på resebyrån en snabbis för att få ett pris på en weekendresa i vår. Nu har vi ett fast pris och vet flygtiderna. Nu ska vi bara se om någon annan vill följa med. Ska jag vara ärlig så planerar vi denna resa mot ett mål som jag egentligen aldrig varit speciellt intresserad av. Hur ska jag säga...? Hm... Resmålet har aldrig kommit i min väg eller i min tanke. Men som jag just sa till Älskling så vill jag under mitt liv se hela världen, och man lever bara en gång, så någon gång ska jag se denna stad, så varför inte nu i vår?! :)

Plockade förstås med mig några kataloger för solresor hem...för solresor är ju alltid lockande. :)


Lycka i en katalog! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller helt med kanske inte det stället man först tänkte på men någon gång ska man väl...thinking thinking.. puss

2010-02-24 @ 11:46:16
Postat av: Fesan

Vart går turen då? Måste ju få veta det och tiderna innan jag kan ge dig ett svar! :-P

2010-02-24 @ 11:53:49
Postat av: carolina

Låter spännande (: vart bär det av isåfall då? (: Kram

2010-02-24 @ 13:19:23
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: carolina

Va kul (: Jaa. skulle vara skoj.. har hört lite rykten om att nadja var sugen på att åka till en storstad också.. nå får se då (: När har ni tänkt åka? kram

2010-02-24 @ 13:34:51
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: carolina

Va kul (: Jaa. skulle vara skoj.. har hört lite rykten om att nadja var sugen på att åka till en storstad också.. nå får se då (: När har ni tänkt åka ?

2010-02-24 @ 13:44:40
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: Micka

Jag hoppas att ni kommer att sakna mig i massor :)

Nä jag hoppas ni får de super bra!!

2010-02-24 @ 14:42:59
Postat av: Carro

Hoho jag kan bara instämma med Fesan.

2010-02-26 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0