Vem tog min fredagskänsla?

Jag vaknade upp imorse med konstiga drömmar från natten i bakhuvudet. Först när man vaknar känns allt bara förvirrande, men vid närmare eftertankte tror jag drömmarna uppstod från min och Mickas diskussion igår. :)
Drömmar som får en att må bra. Spännande va?! ;) Tänk om jag bara skulle skriva helt öppet här på bloggen om drömmarna. Tsss...glöm det! :)
Förresten så är ni så dåliga på att kommentera här på bloggen,
så jag vet inte om jag borde dela med mig något alls till er?! :P

Jag sitter och gruvar mig för att gå utanför dörren.
Det är liksom grått och yr snö överallt. Brrr..!
Jag vill alltid ha sol, som i helgen som var...



Om någon sa att det är fredag idag så gäller det inte mig. Min jobbhelg börjar ikväll. Mycket folk kommer det vara och full fart antar jag. Får se om jag har någon energi över till att blogga mer i helgen.

Jag önskar i alla fall er en skön helg!





Kommentarer
Postat av: Micka

Ja vi hade mycket å tala om på vår lilla resa till kupolen =) men de var skönt att "vädra" lite. Ha en bra helg du med. Hoppas gästerna är minder jobbiga =) Kramen

2010-02-19 @ 14:10:37
Postat av: mi

2010-02-20 @ 00:16:18
Postat av: mi

Nu vill jag veta vad för nått ni snackade om =)

2010-02-20 @ 00:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0