Vem är din älskling?



Ni glömmer väl inte att det är Alla Hjärtans Dag på söndag?!
Jag tycker själv att jag har blivit sämre och sämre på att uppmärksamma just den här dagen. Tråkigt, eller hur? Men i år tänker jag råda bot på den nedåtgående formkurvan!

Jag har samlat ihop några söta presenter som i alla fall jag skulle bli glad för att få.
Min favorit, som jag markerat, är en rosa sovande nalle som även fungerar som värmekudde! Perfekt kombination om ni frågar mig! Gillar man inte det rosa kanske man ska satsa på en klassiker som praliner. Eller varför inte ett paket hångelvänliga tuggummin? (Billigt och bra!) Lägg till en bukett med rosor och dagen är räddad!

Grejerna finns på bluebox.se och på presenteriet.se

Det funkar också att ge bort en passionerad kyss eller en liten oskyldig kram! ;)


Kommentarer
Postat av: Serena

ÄH! tyst på dig.. Fast du kan ju alltid få ge mig en kram under den dagen så jag får lite kärlek iallafall!

2010-02-08 @ 19:41:35
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: mi

åh va mysiga grejer. men i år blir det inget presentköp för mig=) sparar till egypten!!! =)

2010-02-08 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0