Vad är det för en dag?

Jag sitter i soffan och pustar ut efter en hektiskt dag.
Idag är det Älsklingens födelsedag och vi har såklart haft kalas hela kvällen.
I lägenheten pressade vi in 15 tårtgäster. Men finns det hjärterum... :)


Eftersom det även är fettisdagen idag bjöd vi på semmeltårta och
en hembakad bärskapelse. :)


Idag fick jag rycka in extra på städ för att storstäda våra "nya" rum. Faktiskt jätteskönt att få springa runt i huset och göra lite annat än att stå framför en dataskärm. :) Våra rum blir fantastiskt fina, ni måste nästan komma och provbo! :) Svart fondvägg. Mmm! Helt i min smak! Skönt också att komma hem och vara någorlunda fräsch i skallen efter en dag på jobbet.


Lite trött men gla´ändå! :)

Nu väntar 2 lediga dagar. Då ska bilen fixas. Så jag hoppar väl i blåstället! :)
Jag förstår att ni kan se mig framför er med fingrar som är svarta av olja efter några timmars mekande med bilen... Eller?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0