I did it my way

Den här dagen har jag åstadkommit följande;
 

  • en promenad i det gråaste gråvädret ever (!!!)
  • sällskapat med mina Mickor & Mior i soffan :)
  • bakat en smulpaj med hallon & blåbär och ätit massor med vaniljvisp *mums*
  • kollat på en romatiskt komedi
  • städat ut kartonger från skrubben till förrådet (med andra ord flyttat dom från ett kaos till ett annat!)
  • städat barskåpet (jag hällde ihop alla gamla slattar som var kvar...törstig någon?)

...och sist men inte minst varit på spinning! Och vet ni vad?!
Jag kände mig som en kung idag på passet!
(Om man bortser från de första 5 minutrarna då jag inte kunde sätta ner röven på sadeln...) "Kände du dig inte som en drottning", kanske ni undrar? Nej, vet ni, jag kände mig ta mig tusan som en KUNG! :) Vet inte var den energin kom ifrån. Hela spinningpasset var kanon! Bra instruktör, bra musik och självklart det bästa spinningsällskapet! ;) Jag gillar när man får en cykel så att man kan kolla sig själv i spegeln. Då ser man lättare om man gör rätt eller inte. Me like! :)

Nu väntar en varm dusch och sen ska jag käka ägg.

Imorn ska vi ut och halka på vägarna.
Men hey, det är JAG som kör, så det är luuuugnt! ;)
Ni kan fråga vem som helst. Jag och min syster är kungar även bakom ratten! Eller hur, sis?! ;) (Skrattar fortfarande när jag tänker på vårt "race" hem från Rvik sist. Hehe.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0