Sluta stirra på mina tuttar!

Det finns väl knappt något skönare än att få bränna lite pengar?!
Jag var nyss ute på lite shopping. Tanken var att hitta en present till min syster som fyller år i helgen. Jag lovade mig att inte handla nåt till mig själv.
Tror ni att jag kunde hålla mig? Neeej...
Det finns ju så mycket vårfint i butikerna nu. Härliga, ljusa vårfärger!
Jag var bara tvungen att köpa en ljust korallfärgad tunika. Micka kunde knappt hålla ögonen från urringningen jag fick i den. :) Haha! Sluuuta stirra på mina tuttar!

Jo, det blev en och annan present till syster-yster också.
Men det kan jag ju inte berätta om här... :)

Maries förra födelsedag såg ut något i den här stilen...











...och där avrundar vi den bildvisningen... :)


Kommentarer
Postat av: Micka

Äh erkänn att du tyckte om de! Du sa de iaf.. =P

2010-02-18 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0