Happy helg! :)

Min helg blev precis så bra som jag hade önskat mig och lite mer därtill! :)
Hur har er helg varit?

Vi kom fram till stugan sent på torsdag kväll efter att jag varit på en trevlig middag tillsammans med mina kollegor. Oturligt nog bjöds det på vin under middagen,
så Älskling fick dessvärre köra hela vägen till Norge. :)

Fredagen spenderade vi ute i härligt solsken och minusgrader. Tipi och jag var kvar vid stugan och busade i snön medan Älskling åkte längskidor i Stöten.


Kan knappast bli mer strålande än så här!


Trollebo


Tipi älskar snön


Skog och fjäll så långt ögat kan nå...

På fredag kväll fick vi sällskap av mamma och pappa. Vi bjöd på finmiddag i form av hamburgare. Blev dock väldigt uppskattat! Ibland är det enkla det allra bästa! :)

På lördagen började det pratas om att åka längdskidor. Jag försökte komma undan med en bortförklaring i stil med att "jag har inga bra kläder att åka i". Tror ni jag lyckades smita?! Nej då. Snabbare än snabbast hade mamma plockat ihop diverse plagg till mig. Vi tog bilen och åkte till Stöten.


Vackra Stöten :)


Iklädd pappas jacka och mammas byxor lyckades jag ändå skrapa ihop 2 mils skidåkning på 2 dagar.
Gissa om jag är nöjd?! Flera år sedan jag stod på ett par längdskidor senast... Att Älskling sedan åkte hela 7,5 mil under helgen är en annan historia. :)


Mamma i snöre efter Tipi :)

Efter skidåkningen idag blev det lite Alla Hjärtans Dags fika i stugan. <3

Vi har haft en skön helg!
Jag är glad att vi åkte hemifrån de här dagarna! Det blir något helt annat än om man skulle vara hemma och vara ledig i 3 dagar. Nu ska jag krypa ner i sängen. Kroppen gör galet ont efter gårdagens- och dagens skidåkning.
Får se om jag kan kliva upp ur sängen imorgon bitti när klockan ringer 05.48...




Sov gott sötnosar! :)


Kommentarer
Postat av: carolina

2010-02-15 @ 12:59:45
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: carolina

Låter som ni haft en underbar och mysig helgn :D härligt.. Kram

2010-02-15 @ 13:00:51
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: Micka

Ser ut som att ni har haft de super mysigt!

Skönt att komma bort ett tag och få ängna lite tid med mamma å pappa oxå.. =)

De e så goa =)



Höres snart.. Kramar!

2010-02-15 @ 14:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0