Tröttmössa

Hej tröttmössor! :)
Jag är i alla fall en tröttmössa! Man borde inte få vara det när man har varit ledig i 4 dagar. Nu väntar en 6 dagars arbete. Puh! Bara att bita ihop!
Tänk att man bara ser fram emot sina lediga dagar hela tiden.
Tråkigt att man inte kan se fram emot att gå till jobbet någon gång!

Igår kväll var jag en riktig argbigga. Stackars Älskling fick stå ut med både det ena och det andra. Allt han sa och gjorde var fel i mina ögon. Det är hemskt när man själv hör hur illa man låter men liksom inte kan stoppa det! Det kan kanske kallas PMS? :) (Alltid skönt att kunna skylla på det!) Någon som känner igen sig? :)

Han fick i alla fall äta och dricka gott. Vi gjorde några goda drinkar och lagade sillpaket. Mums! Till efterrätt blev det hallon, jordgubbar och mango under ett täcke av vit choklad, gino med andra ord. Serverades med glass. Superdupergott!


...och ganska vackert!

Jag håller fortfarande på att försöka lära mig min nya telefon.
Det går sakta men säkert framåt. Min (enda) manlige kollega kan vänta sig att bli överfallen på måndag av mig med iPhonen i högsta hugg. :)

Ikväll är det (thank God!) jag och Serena som ska vakta hotellet.
Måske tar jag med mig nåt gott som kan liva upp kvällen?! ;)

Nu blir det kötbullar & spagetti.
Glamouröst värre så här en lördag! :)

Vi snakkes! ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oj då! Jag blev just informerad om att jag har en till manlig kollega. Ooops! Sorry! Inte meningen! :)

2010-02-06 @ 13:22:59
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Känner absolut igen mig. Både med irritationen på killen ( onödigt för de vill bara väl) och frustrationen på iPhonen som e mycket teknik. Men du ångrar dig inte :) i loove mine!

2010-02-06 @ 14:09:16
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: mi

nämen.... vi gjorde gino på evas kalas igår! men det blev inte så lyckat. man såg inte chokladen. för vi hade frysta bär och då blev det bara en massa sås =)

2010-02-07 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0