Sol i sinnet?

Vet ni vad jag vill ha? Jag vill ha soliga vinterdagar!
Jag tror inte det kommer dröja länge innan vi kan börja sitta ute och njuta av solen. Jag längtar!

I april kommer helgen då det MÅSTE vara solsken och takdropp, hela helgen och helst dygnet runt! :) Jag syftar såklart på Grande Finale i Stöten. (Det är bara knappt 2 månader kvar!) Förra året hade vi verkligen tur med vädret. Vi satt ute på after ski´n från kl.11 på förmiddagen och vissa brände sig ganska rejält i ansiktet av den starka solen. Underbart!

Snart måste jag börja ta tag i planeringen igen. (Jag lovade mig själv förra året att jag absolut INTE skulle vara den som "styr upp" igen!) Det kan verka lätt som en plätt. Men när man ska försöka styra över nästintill 20 st. vuxna människor från olika delar av Sverige och styra och ställa och samla in pengar blir det lätt kaosartat. Tyvärr! Men I love it ändå!
Belöningen kommer sen när vi är på plats i stugan! :)
(I år kommer jag sakna min lillasyster...)

Jag börjar fundera på vilka som vill följa i år...?
Och jag börjar fundera på om jag behöver inhandla något nytt plagg...?





Dom här snyggingarna får gärna bli mina!


Kommentarer
Postat av: Micka

OH OH räcker upp haden så högt jag kan Jag vill följa med! Madde, Madde! Jag vill följa med! Få ja? Få ja? Snälla?!

2010-02-09 @ 11:49:40
Postat av: Madeleine

Ok jag hör av mig om det blir någon plats över.



Neeej då! Självklart ska du med! Alla får följa! :)

2010-02-09 @ 13:49:02
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Serena

Paxen jag vill! :)

2010-02-09 @ 14:45:47
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: Fez

Och jag... men det visste du redan! Har redan tagit ledigt de dagarna det gäller!

2010-02-09 @ 20:18:06
Postat av: Madeleine

Ja men vad kul tjejer!

Då blir vi i alla fall 4 st. som åker upp i år! :)

2010-02-09 @ 23:17:13
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0