Sköna söndag

En härlig söndagmorgon! Vi sov till någon gång efter 10. Så himla skönt att sova ut!
Frukost framför tvn och nu kikar vi faktiskt på reprisen från dubbeljakten på OS igår. *ryser* Vilka killar!
Kunde inte hålla tårarna tillbaka när de gick över mållinjen. (Tänk att man ska vara så känslig!) Och när Per Elofsson senare snyftade i rutan blev det ännu värre. :) Nej, det blev ingen Beckfilm igår. Det fanns liksom ingen energi kvar till det... Fanns bara energi kvar till att lägga huvudet på kudden.

Vi ska snart gå ut i snövädret. Hur mycket det än tar emot så har man alltid den lilla vita skatten här hemma som längtar ut för att busa. Men även hon rynkade på näsan igår eftermiddag när det var dags för kisspromenad och snön yrde upp i ansiktet på henne. :)


Jag vill hellre ligga här, matte...

Nästa helg börjar Vasaloppsveckan med Tjejvasan på lördagen. Jag har några tjejer som jag ska ut och heja på i spåret! (Och sen ska vi festa hela natten lång i tältet!) Duktiga ni! Men sen är det bara en vecka kvar till riktiga Vasaloppet och då ska min Älskling visa för andra gången att han är en riktig kämpe!
 I <3 U! Det ska bli så spännande! Längtar!

Sköna söndagen fortsätter med jobb.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: malin

japp rysare var det...Men UNDEBART att svenskarna på pallen. Jag vill också till tältet...

2010-02-21 @ 13:56:06
Postat av: Micka

Hahaha xD Hon är ju för vacker min favvo vovve!

2010-02-21 @ 17:39:49
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Så söt vovve! :D

2010-02-21 @ 18:05:50
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :) Jag funderar på att ha en frågestund i min blogg. Vad tycker du om de? :) Kommentera gärna ;dd<3

2010-02-21 @ 18:15:01
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/
Postat av: Carro

Dansa lite åt mej med. Själv får jag besök av mor & far,längtar.

Kommer du och H på besök snart? :)

2010-02-22 @ 21:20:26
Postat av: Madeleine

Malin, kom till tältet vettja! :)



Ska dansa lite för dej med Gurkan! :)

2010-02-22 @ 22:01:22
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0