Ombesiktning

Jag kokar potatis och steker fisk. Mamma kommer snart förbi på lunch! :) Det var länge sedan jag träffade min familj så här ofta. Hela helgen umgicks vi ju i stugan,
sen var dom på kalas i tisdags och igår åkte jag till dem och sov över. Härligt! :)

Jag besiktade min bil för andra gången imorse.
(Nej, den gick inte igenom första vändan)
Nu hade pappa bytt "spindeln" som var trasig, så nu jäklarns!
Det första besiktningsgubben säger när jag kört in genom portarna är;
"Vet du om att ett halvljus har slocknat?"
Blev lite nervös att jag skulle få ÄNNU ETT återbesök (hos de förövrigt väldigt trevliga männen på bilprovningen i Rättvik!) men snälla mannen sa att han litade på att jag skulle fixa lampan direkt. Så jag slapp! Ingen gladare än jag! :)
På hemvägen var det underbart soligt vinterväder!




Jag och Robbie sjunger ikapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0